το ιστολόγιο της Στάμου Ευαγγελίας, φιλολόγου, επιμορφώτριας ΤΠΕ
Photo Album: Άγγελου Καλογερίδη

Κυριακή, 25 Ιανουαρίου 2009

Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς: «Διδάσκοντας αρχαίο δράμα στο σχολείο»

Προσωπεία κωμωδίας από πομπηιανό ψηφιδωτό

Το Εργαστήριο Τεκμηρίωσης Ιστορικής και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του τμήματος Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας του Ιονίου Πανεπιστημίου, το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κέρκυρας και το Κέντρο Έρευνας και Πρακτικών Εφαρμογών του Αρχαίου Δράματος «Δεσμοί» σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της διδασκαλίας του αρχαίου ελληνικού δράματος στη μέση εκπαίδευση, πραγματοποιούν επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Το σεμινάριο θα είναι βιωματικό. Οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος σε 5 εργαστήρια (κινησιολογίας, θεατρικού προσωπείου, μουσικής, σκηνογραφίας και υποκριτικής ) συνολικής διάρκειας 40 ωρών.

Θέατρο & Εκπαίδευση – Σεμινάριο υποκριτικής τέχνης για εκπαιδευτικούς
«Διδάσκοντας αρχαίο δράμα στο σχολείο»

Κέρκυρα
31 Ιανουαρίου με 15 Φεβρουαρίου 2009
1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, Ριζοσπαστών Βουλευτών 6


Τα εργαστήρια μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές, αλλά και όσοι ενδιαφέρονται για θεατρικές εφαρμογές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προηγούμενη εμπειρία των συμμετεχόντων είναι επιθυμητή.

Εισηγητές είναι σημαντικοί άνθρωποι της θεατρικής τέχνης, η ηθοποιός - σκηνοθέτης Λυδία Κονιόρδου, η χορογράφος Έρση Πήττα , ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαμπουλάκης , ο μουσικός Γιώργος Μπουντουβής και ο σκηνογράφος - ενδυματολόγος Κωνσταντίνος Ζαμάνης.

Άντε τυχεροί Κερκυραίοι!

Στον ιστότοπο του Κέντρου Έρευνας και Πρακτικών Εφαρμογών του Αρχαίου Δράματος «Δεσμοί» μπορούμε να βρούμε ωραία παιχνίδια για το αρχαίο δράμα.

2 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Άκουσα καλά πως το μπλογκ "Αρισμαρί" προσφέρει δωρεάν εισιτήρια για Κέρκυρα;

Ε. Στάμου είπε...

Να σου πω Διονύση, καλό θα ήταν ένα ταξιδάκι αλλά το ιστολόγιο Αρισμαρί για Κέρκυρα ...επιφυλάσσεται. Για Γιάννενα όμως, προσφέρει ...τσιπουράκι, ...κρασάκι, μετά χαράς. Παλιά τα "χρέη" άλλωστε, ε;